AMİRAL BATTI! - KAFALAR VS TEAM ELWİND

  görünümler 1,985,913

Kafalar

9 gün önce

Değerli arkadaşlar bu hafta yayınladığımız videomuzun ismi: Amiral Battı
Bu konseptte Üçer kişilik 2 takım karşı karşıya geliyor ve bir birlerini balonla vurmaya çalışıyor. 3 kere üst üste vurulan yarışmacı eleniyor. En sona kalan yarışmacı ise takımını kazandırmış oluyor.
Kaan (Elwind) : trpost.info/get/RNypOym0zPblz9lP5HH6ig.html
Panky (Uğur): trpost.info/get/fr6fbTC_CoSiLjk00KcFdw.html
Hakan (Revanche): trpost.info/get/9U3ecA-P_NfoLs7wPwrrhg.html

Bu konsept Dude Perfect kanalına ait uyarlama bir konsepttir.
Dude Perfect : trpost.infovideos


Selamlar arkadaşlar, Kafalar kanalı üyeleri olarak her hafta sizlere bir birinden güzel içerikler çıkartmaya çalışıyoruz. Elimizden geldiğince sizleri mutlu etmek istiyor ve daha profesyonel işlere hep birlikte ulaşmak istiyoruz. Her hafta saat 18:00'da yayınlamaya çalıştığımız bu içerikleri siz değerli takipçilerimizin beğenisine sunuyoruz. Sizlere ne olursa olsun teşekkür ederiz ve bu desteğin yükümlülüğünü bildiğimizi bilmenizi isteriz. Hatalarımız için lütfen bizi yorumlarda ''uygun'' bir dil ile uyarınız. İyi seyirler, like atmayı ve abone olmayı unutmayınız :)
Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trpost.info/get/7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Q.htmljoin

2.Kanalımıza Abone olmadıysanız olabilirsiniz: trpost.info/get/1VMIIHO6N1P3raNIuJksBg.html
Diğer videolarımızı izlemek için tıklayabilirsiniz :
trpost.info/get/7Lu-ONZhIM_lvKnZn0F19Q.html
Instagram Hesaplarımız:
Resmi Hesabımız: kafalarresmi
Atakan Özyurt : atakanozyurt
Fatih Yasin : fatihyasinim
Bilal Hancı : bilalhanci
Twitter Hesaplarımız:
fatihyasinim
bilalhanci
atakannozyurt

YORUMLAR
Hatlce Oz
Hatlce Oz 3 saatler önce
Gerçekten de genel bir yorumlara baktım herkes sizin eskisi gibi olmanızı istiyor ben de öyle istiyorum sizi kaybetmiş gibi hissediyorum izleyesim gelmiyor lütfen üçünüz de eskisi gibi olun gezin kışkırttın eğlenceli olun böyle şeyler size göre değil Biz eski kafaları istiyoruz😢😢
The Suwatr
The Suwatr 3 saatler önce
Bu da bir emektir abi saygı duyuyorum ama malesef bomboş bi içerik böyle devam etmeyin sizi kaybetmek istemiyorum.
Demirciye yumruk atan Sura
Demirciye yumruk atan Sura 4 saatler önce
Elwind atmayı bilmiyo panky zaten ayı. Team twitch çöp
EĞLENCE KOLEKSİYONU
EĞLENCE KOLEKSİYONU 4 saatler önce
Sarmadı
Ceyhun Gür
Ceyhun Gür 5 saatler önce
27:05 atakan füze atsaydın
İki Kafadar
İki Kafadar 5 saatler önce
Kanalımıza bakabilirsiniz 😊
İki Kafadar
İki Kafadar 5 saatler önce
Kanalımıza bakabilirsiniz 😊
Sudenaz Öztürk
Sudenaz Öztürk 7 saatler önce
REŞAT'IN HENÜZ GİTMEDİĞİ BİR VİDEO AGA BEEEEEEEEE
Ata Aksoy
Ata Aksoy 7 saatler önce
Aşırı taraf tutuldu ama eğlencesine olduğu için o göz ardı edilse bile TV programı gibi olmuş siz samimisiniz diye seviliyordunuz..
Turbo
Turbo 7 saatler önce
Ayı çok zayıflamış sanırım kış uykusunu biraz fazla kaçırdı
Efe Altınsoy
Efe Altınsoy 11 saatler önce
Iıı ben bu videoyu bi yerden hatırlıyorum MrBeast?
Murat Isli
Murat Isli 11 saatler önce
YA BUNLAR SIKTI ARTIK KIŞKIRTMA GELSİN ARTTIK DUYUN SESIİMIZI KISKIRTMA KISKIRTMA
çekoslovakyalı
çekoslovakyalı 14 saatler önce
hoob krşm ayıp değil mi içerik çalıyosunuz
Burhan Tanır
Burhan Tanır 15 saatler önce
Bu ne ya çok sıkıcı ilk defa bir video nuzu izlemeden kapattım
bts blackpink jennie
bts blackpink jennie 15 saatler önce
Mal fatih
Barış Efe Çakmak
Barış Efe Çakmak 15 saatler önce
Panky vs Fatih Yasin kafes dövüşü ne zaman gelir
Cool
Cool 16 saatler önce
Reşit Survivora gitmedimi laan
Octopus Gaming
Octopus Gaming 16 saatler önce
0.20 Reşat survivor
Seranay Demir
Seranay Demir 17 saatler önce
Sizinle bir gün geçirmek en büyük hayalim
Ferdi 4545
Ferdi 4545 18 saatler önce
Olmamisss
Hitler Oyunda
Hitler Oyunda 18 saatler önce
4:11 kim malatyalı
PG-OYUNCU 1
PG-OYUNCU 1 19 saatler önce
2gun sonra evet arkadaslar amiral batti oynuyoruxzz
Ali Tufan İSTİF
Ali Tufan İSTİF Gün önce
Çok saçma ve sıkıcı olmuş, kusuru bakmayın ama öyle
Mert erdem Görgün
Mert erdem Görgün Gün önce
kötü komsept
Mehmet Arslan
Mehmet Arslan Gün önce
Hemde sıkıci deil
Mehmet Arslan
Mehmet Arslan Gün önce
Hayır ya sıkıcı olsa bile adamlar çok emek sarfetmiş
Deli Kiz
Deli Kiz Gün önce
Guzel degil cook slkici
yusuf ağa
yusuf ağa Gün önce
elraen ile gelsin
YoktanCan Dursun
YoktanCan Dursun Gün önce
ÇOĞU KİŞİ KAĞANLARI BİLMEDİĞİ İÇİN KÖTÜ OLMUŞ DİYOR ADAMLAR LOL OYNUYOR ZATEN GAYET EĞLENCELİ VİDEO OLMUŞ ÇOK GÜZELDİ :) BAYADIR EN İYİ GÜLDÜĞÜM VİDEO BU PANKY REİS SAĞOLSUN
YoktanCan Dursun
YoktanCan Dursun Gün önce
pankyden seken sekene ashdasgdahgsdas
Kağan -Ç
Kağan -Ç Gün önce
Elwind varsa bize dis like atmak düşer 😏
Özlem Özdoğan
Özlem Özdoğan Gün önce
Elwind👍
MONTAJ YAPAN GENÇ
MONTAJ YAPAN GENÇ Gün önce
Baskasinin videosina saygi gosterin o videoyu emekle çekiyorlar
:Kitty:
:Kitty: Gün önce
Sa
Yahya Akıncı
Yahya Akıncı Gün önce
Dude perfect not stonks
Gokhan tas
Gokhan tas Gün önce
Yakar top oynasaydınız keşke
mehmet zeybek
mehmet zeybek Gün önce
Kafalar bu sözüm size başkaları ıçerki daklit etmeyin NOT bu ıçerki dude perfect kanalı aytir 😬😬😡
ENSAR ARVAS
ENSAR ARVAS Gün önce
Çalma çalma
Utku Oyunda
Utku Oyunda Gün önce
akıllardaki tek soru neden bu kadar çok dislike aldı
Rumeysa Aktaş
Rumeysa Aktaş Gün önce
Harika bir videoydu
Mert Mehmet Şahintürk
Mert Mehmet Şahintürk Gün önce
Video müq
Oyun Oyun
Oyun Oyun Gün önce
Abilerim sizi çak seviyorum 1hafta boyunca hayır dersen ölersin çekin
İlayda Şahin
İlayda Şahin Gün önce
Eğer videö önerisi isterseniz 1 gün bağcılarda anketörlük yaptık diye bizim iş yerinde çalışabilirsiniz hem siz kazanırsınız hem biz 😂
aola wili
aola wili Gün önce
Abi 5 yıl hapise gir cekmiş siniz doğru mu ?
Görkem Özer
Görkem Özer Gün önce
Abi bence kışkırtma vb. Şeyler artık gelmesin
ERAY GENÇER
ERAY GENÇER Gün önce
bence kafalar siz üçünüzde survivor e gidin. (kesin üçünüzden biri şampiyon olur) hem cemal can gibi bir insanda şampiyon oldu siz niye olamıyasınız ki?
Skrey Gamer
Skrey Gamer Gün önce
Arkadaşlar kötü haberim var kafalar 5 yıl hapis çapdırla bilir bilal saolsun yasa dışı bir şey yapdıkları icin hane 100 bin tle ile geçirme videosunda bi site vardı bu yasa dışi oldu icin bilal ab imiz bunun sayesinde parayı aldı maçı çok sevdi icin onun yuzunden 5 yıl goremeye biliriz kafaları
aola wili
aola wili Gün önce
Ben sevemedim ...🤗
Gül Ay
Gül Ay Gün önce
Bu olmamış
Kemal Aydın
Kemal Aydın Gün önce
Bakın sizi çok seviyorum Trabzonluyum 38 yaşındayım size olan sevgimi şöyle belirtim birisi size takılsa sokakta onu döverim gerçekten kardeş gibisiniz vallaha tanisamasakda adamsiniz
Kemal Nite
Kemal Nite Gün önce
Abi bu çok sıkıcı kışkıtma gelsin
Enes batuk
Enes batuk Gün önce
Çok sıkıcı nerde o eski kafalar
ibrahim müzik
ibrahim müzik Gün önce
2021 yılının ilk videosu bu olmamalı aksiyon macera vs vs olmalı yani videoyu izlerken bir an gözümü ayırmamam lazım Seviliyorsunuz, ,,
Umut Kalkan
Umut Kalkan Gün önce
Abi eski rolünüze dönün artık eskisi gibi olun öyle daha iyiydi bence kışkırtma falan çekin chalnclar çekin öyle daha iyi bence...
Canerr
Canerr Gün önce
Eski kafalar grubu yok sadece para ya dökmüşler işi
Uyqar X
Uyqar X Gün önce
Zeitnot??
Uyqar X
Uyqar X Gün önce
Naru??
Rabia nur
Rabia nur Gün önce
Aşırı emek varrr ama bir garip yani bir şey eksik sanki ilgi çekmiyor zorla izledim
Ahmet EKİNCİ
Ahmet EKİNCİ Gün önce
Survivor'da ki Reşat değilmi hakem
Ümit Şentürk
Ümit Şentürk Gün önce
Haftada 2 video gelsin
JUST NBA
JUST NBA Gün önce
Gayet güzel videoydu çoluk çocuk begenmedim demiş
Coşkun Koşar
Coşkun Koşar Gün önce
Şuana kadar yaptığınız en kötü video bence
Nesrin
Nesrin Gün önce
Ben sevemedim ...🤗
MURAT ARIKIZ
MURAT ARIKIZ Gün önce
MUHAMET ÖZCAN HAKLI
Mustafa Özgün
Mustafa Özgün Gün önce
Olm adamlar dude perfeckt en komsept almışlar amm
Bedirhan ORAL
Bedirhan ORAL Gün önce
2 bölüm gelsin
Salih Arda Günbayı
Salih Arda Günbayı Gün önce
Kafalar gerçek eskisi gibi olun bizi kahkalara boğdurun ne olurrrrrr
hasan aktaş
hasan aktaş Gün önce
Ne kadar komik igiiiiii
Musa Çifçi
Musa Çifçi Gün önce
Panky'i de maymun yapmışlar helal olsun iyi ödemişler
Burcu Burcu
Burcu Burcu Gün önce
Annelerinizi koför götürünüz
Lykia-?
Lykia-? Gün önce
çocukluğum gidiyo..
Bluehat Hackerteam
Bluehat Hackerteam Gün önce
Videoya konuk olan arkadaş yalan oldu galiba taa bu canlı yayından carkdan çıkan..
Mahsum VİNE
Mahsum VİNE 2 gün önce
Bence 2021 kafaların çöküşü olacak derhal bırakın şu büyük prodeksiyonlu videoları bize düşük kalite komik videolarla gelin
Zeynep Aksu
Zeynep Aksu 2 gün önce
Abi ne biliyon mu sanki siz gerçek değilsiniz gibi hissediyorum valla yemin ederim her izledikçe kendi hayal ettiğim karakterler gibi hissediyorum bilmiyorum ya sanki gerçek değilsiniz
Ferhat Kulaksız
Ferhat Kulaksız 2 gün önce
Kardeşim dost acı söyler izlediğim en sıkıcı vidonuzdu
EFSANE TÜRKİYE
EFSANE TÜRKİYE 2 gün önce
Hapisemi girdiler öyle bir haber geldi
Kudret Keskin
Kudret Keskin 2 gün önce
7,5 deel on milyon abonen olsa ne izlenmedikten sonra hacıtlar
Umut diyar Geldi
Umut diyar Geldi 2 gün önce
Süper içerik
mehmetalimo
mehmetalimo 2 gün önce
Konseptler gercekten birseye benzemiyor KRAL VEZIR VAMPIR KOYLU Bu ikisi abi💎💎💎
DURMUŞ TUNA
DURMUŞ TUNA 2 gün önce
Bilal abi gerek twıtırdan gerek instadan sana her yerden ulaşmaya çalışıyorum lütfen bana ulaş abi allah rızası için
bhop pro
bhop pro 2 gün önce
abi 5 yıl hapis dpgrumu
Hanifi Sert
Hanifi Sert 2 gün önce
Sıkılıyoruz eski şeyler den itiyoruz sıkıcı içerikler değil, çok az vidyo geliyor
Berkay kösoğlu
Berkay kösoğlu 2 gün önce
KAFALARA NE OLDU VİDEO ATMIYORLAR
Berk Alp
Berk Alp 2 gün önce
Enes Batur ile hesap kimde gelmesini istiyen beğensin
Yüsranur Sarıkaya
Yüsranur Sarıkaya 2 gün önce
Bu oyun kuralı hiç şaşmaz kanalın sahibi kimse hep o kazanır
Osman Yapar
Osman Yapar 2 gün önce
Kafalar 5 yıl hapis cezası yemiştir boş yapmayın
Yasin Yasar
Yasin Yasar 2 gün önce
yakında batar kanalınız
Naciye Dağhan
Naciye Dağhan 2 gün önce
Çok emek var elimize sağlık bu güzel ama eskiye dönün bnce
Yasar Turan
Yasar Turan 2 gün önce
Eskisi kadar video atmıyonuz neden eski yi ozledim baksanıza beğenmeler azalmış
Diren Nayman
Diren Nayman 2 gün önce
Videonun güzel olmadığı kapak fotoğrafından belli açıp izlemek bile istemedim eski konsepte dönün haftada 3 tane hayır dersen ölersin videosunu bile onlarca kez izlerim ama bu tür içerikleri izlemem
Berfin Erdem
Berfin Erdem 2 gün önce
Çok değiştiniz siz
Özge ÖZER
Özge ÖZER 2 gün önce
Hesap kimde çekin....😍
Meryem TANRIVERMİŞ
Meryem TANRIVERMİŞ 2 gün önce
Sayın kafalar grubu SİZE ÖNERİM VİDEOLARINIZIN KAPAK FOTOĞRAFLARİNİ DEĞISTIRIN İZLEMEK GELMIYOR İÇİMDEN.
Ceren Kılıç
Ceren Kılıç 2 gün önce
BÖYLE KONSEPTLER GENELDE SIKICI OLUYOR EĞLENCELİ OLMUYOR AMA EMEK VAR TABİ ÖNCEKİ GİBİ KIŞKIRTMA HAYIR DERSİN ÖLERSİN DEV MONOPOLY GİBİ KONSEPTLER GELSİN LÜTFEEN
Seren Başkaya
Seren Başkaya 2 gün önce
Eski kafaları istiyorum
OG 7
OG 7 2 gün önce
Vallah hem kiskirtma hemde korku özledim desem yalan söylemem
Mehmet Doruk
Mehmet Doruk 2 gün önce
Lütfen herkes kışkırtma desin
Mehmet Doruk
Mehmet Doruk 2 gün önce
Abi artık şu kötü günlerde bayyaaa komik bir kışkırtmaya ihtiyacımız var lütfen rica ediyorum
kafalar karışık
kafalar karışık 2 gün önce
Bir hafta hayır dersen ölersin +1 leyin
kafalar karışık
kafalar karışık 2 gün önce
Bir hafta hayır dersen ölersin +1 leyin
kafalar karışık
kafalar karışık 2 gün önce
Bir hafta hayır dersen ölersin +1 leyin
Çukur 4. Sezon 20. Bölüm Fragman
0:51
Çukur
görünümler 2,2 Mn
Masumlar Apartmanı 18. Bölüm Fragmanı
0:46
Masumlar Apartmanı
görünümler 2,4 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 47. Bölüm
2:20:39
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 93 B
ECENAZ ÜÇER VS ENES BATUR (Yalan Makinesi)
14:05
Ecenaz Üçer
görünümler 1,1 Mn
HAYIR DERSEN ÖLERSİN #HerşeyEvet @Enes Batur
38:29
Cihan Albayrak
görünümler 2,3 Mn
2 KRAL 1 VEZİR! (TAHT KAVGASI)
28:09
Kafalar
görünümler 4 Mn
TELEFONDAN ELİNİ ÇEKERSEN ÖLERSİN!
31:08
Kafalar
görünümler 3,4 Mn
Çukur 4. Sezon 20. Bölüm Fragman
0:51
Çukur
görünümler 2,2 Mn
Masumlar Apartmanı 18. Bölüm Fragmanı
0:46
Masumlar Apartmanı
görünümler 2,4 Mn
AZİZLER Netflix Film İncelemesi - İÇİM ACIDI!
6:20
SUYA SON DÜŞEN KAZANIR !?
19:43
Enes Batur
görünümler 3,9 Mn
Alev Alev 11. Bölüm Fragman
1:07
Alev Alev
görünümler 1,7 Mn